maandag 22 oktober 2012

Op de fiets

De vakantie is weer voorbij en tegelijkertijd ook weer begonnen voor een hoop mensen. Ik zat in de eerste groep dus voor mij is het vakantie-feest alweer voorbij. Vanochtend moest ik al weer vroeg op weg naar school, 8 uur opstaan, kwart over 9 op de fiets, half 10 in de trein, 10 uur in Arnhem en half 11 les. Zo.. En vanochtend vroeg was het mooi buiten. Mist, gevallen blaadjes..




Ja de weg van mijn huis richting de eerste rotonde naar het dorp ligt altijd vol met blaadjes. Het lijkt heel erg mistig aan de rechterkant, maar dat valt wel mee. Het is een beetje overbelicht door de zon daar. 

Mogguh

En nog meer gele blaadjes en witte bliksem op de weg. 

Blaadjes en zon. 

Stiekem baalde ik echt ontzettend dat ik moest fietsen. Vrijdagavond 19 oktober is namelijk mijn scooter gestolen bij mijn werk. Daarom een mini-oproepje voor de mensen die dit lezen.
Vrijdag 19 oktober tussen 20.40 en 21.20 is mijn scooter gestolen bij de Action in Doetinchem. C. Missetstraat 28.
Het is een zwarte Kymco Agility en heeft een beschadiging aan de voetplaat en heeft kenteken D-881-BF.
Iemand die iets verdachts heeft gezien of de scooter heeft zien rijden, of misschien gejat heeft, moet mij even een mailtje sturen of een reactie achterlaten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten