dinsdag 23 oktober 2012

China Glaze Bohemian

China Glaze kwam nog niet zo heel lang geleden met een nieuwe collectie uit, de Bohemian collectie met 6 mooie duochrome kleuren. Ik had ze allang op Enchantra gespot en al 100x in mijn winkelwagentje gegooid, maar nog niet gekocht. Vandaag was ik in de stad, om even te kijken bij de H&M voor een blouse. Maar nee die was toch niet zo leuk. Toen liep ik even naar de PAK, een leuk winkeltje vol met extensions maar ook met Sleek & China Glaze. Ik hoopte dat ze daar misschien het Shangri-La palette al zouden hebben van Sleek, maar nee. Maar wat hadden ze wel? Juist! Bohemian!






In de lijn zitten dus 6 kleuren waarvan ik er 3 heb gekocht. Op het display stonden ook nog maar 5 kleuren. Ik moest me echt inhouden, heb ik geprobeerd, maar het is dus niet gelukt. Van onder naar boven zijn Unpredictable, No Plain Jane en Want my Bawdy.  Ik heb de lakjes voor jullie geswatched




Op de eerste foto heb ik 1 laagje gebruikt, op de tweede foto 2 laagjes en op de derde foto 3 laagjes. Hier zie je dus, van links naar rechts, Unpredictable, Want my Bawdy en No Plain Jane.

Het zijn echt ontzettend mooie duochrome kleuren. Unpredictable lijkt het ene moment groen en het andere moment blauw, het is maar net hoe je het lakje houdt. Met Want my Bawdy is dit wat minder. Hij is donkerblauw en je kunt heel soms een wat meer paarse gloed vinden, maar dat maakt het lakje niet minder mooi. Als laatste No Plain Jane, een kleur die in het flesje heel mooi paars lijkt, maar waar je ook een soort zachte groen/gelige kleur doorheen ziet. Het klinkt als een smerige combinatie, maar ik kan er echt uren naar kijken. 

Ik heb de lakjes gekocht bij PAK in Arnhem. Hier hebben ze 5 displays met China Glaze staan. Als je in Arnhem bent, op het kruispunt van de Hema, Bakker Bart, H&M en de Mac, ga je het straatje in tussen de Hema en de H&M. Hier loop je helemaal naar achter en dan bijna aan het einde, heb je aan de linkerkant de PAK. Je moet een soort steegje inlopen en dan zit het aan de linkerkant. Het is een ontzettend leuk winkeltje. Je betaald er €7,10 voor een China Glaze met een inhoud van 14mL. Daarnaast kun je China Glaze kopen bij EnchantraNailpolishfashion en Prettypolish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten