dinsdag 9 oktober 2012

Random pictures #1

Zelf vind ik het altijd ontzettend leuk om op ander blogs foto's te kijken. Want zeg nu zelf, hoe leuk is het om te weten wat anderen hebben gedaan en daarbij foto's te kijken. Daarom ga ik nu zelf ook wat random foto's posten. Enjoy!




Donderdagochtend ben ik altijd vroeg op weg naar de trein. Mijn les begint om 8.45 dus ik moet de trein al hebben van 8.01, dus ga ik al om kwart voor 7 weg. En dan krijg je dit soort dingen. 

Oppa gangnam style! 's ochtends vroeg voordat ik naar school ga nog even MTV luisteren en dan komt dit dus voorbij, 

Mmmm, ik wilde een broodje kroket halen op school maar die waren al op. Dus ging ik voor de skittles. Díe heb ik lang niet meer gehad zeg, maar het was echt weer eens lekker. 

En toen ging ik mijn nagellakstash opruimen, zoals jullie al konden lezen. Alles per schap op bed gegooid, uitgezocht en weer teruggezet. 

Esssence Nail Art Special Effect. Ik heb ze bijna allemaal!


Zondag gingen we naar mijn opa en oma toe voor de kermis. Mijn neefje en nichtje waren er ook en hier zat ik met mijn neefje met lego te spelen.

En mijn nichtje wilde graag iets op mijn hand schrijven. Geen probleem. Ze vroeg heel lief of ze nog wat mocht tekenen en zo tekende ze mijn hele arm onder. Daarna heeft ze het er netjes weer afgehaald met zeep.

Aaah! Vandaag kreeg ik mijn Natuurkunde cijfer terug. Ik had scheikunde (7,8) en wiskunde (4,0) al terug en verwachtte dat ik misschien een 5,5 had voor natuurkunde, maar het was dus een 7,5 geworden. Ik ben echt superblij! Want hij telt voor 12% mee voor mijn schoolexamen. Ik ben dus gezakt op deze drie vakken en vorige jaren heb ik nog noooit zo hoog gehaald voor scheikunde en natuurkunde. Ik ben echt blij :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten