donderdag 22 november 2012

Opi by Nicole - Me + Blue

Ik ben er weer eens voor gaan zitten, na 3 dagen met ongelakte nagels te hebben rond gelopen. Ik ging ze weer netjes vijlen en lakken en hopen dat het goed blijft zitten met de dagen vol werk die ik voor de boeg heb. Ik besloot om vandaag Opi's by Nicole Me + Blue op te doen, uit de Justin Bieber collectie van Nicole Kardashian voor OPI. 




Ik kocht deze lak al een tijdje geleden bij Douglas. Het was samen met de rode kleur OMB! de eerste lakken die ik van OPI had gekocht. Ik was er heel erg blij mee dat ik ze zag staan bij Douglas. Ze kostten €11,95 per stuk maar dat had ik er wel voor over. Er zit tenslotte 15mL in het flesje en het was van OPI, waar ik veel goeds over gehoord had. Helemaal enthousiast rekende ik af en ik was vanaf het eerste moment al helemaal fan. De blauwe kleur was prachtig, maar vooral de fijne holografische glitters die erin zitten.



Holografisch, say whut? Ja, holografische glitters. In het flesje lijken het gewoon zilveren glitters maar als je het flesje in het zonlicht houdt en het beweegt, kun je zien dat de zilveren glitters alle kleuren van de regenboog aannemen en dit geeft echt een heel speels effect. Het nadeel van deze glitters is wel, is dat ze echt op de lak liggen, dus als je je nagels hebt gelakt, zijn je nagels ruw door de glitters die erin zitten. Maar dat wordt al een stuk minder met een laagje topcoat.

Ik heb twee laagjes aangebracht van deze lak. Hij is al wel vrij snel een beetje dik geworden, maar je kunt er nog steeds prima mee lakken. het kwastje is breed en daardoor smeert de lak fijn uit. Ook droogt de lak heel snel, dit is zeker een voordeel. Met een laagje kun je eigenlijk ook al wel klaar zijn, maar twee laagjes maakt het toch wat mooier.

Het flesje is ook wel heel leuk trouwens, al weet ik niet of het zo praktisch is. 'Normale' flesjes zijn rond of vierkant of whatever, maar de flesjes van Nicole by OPI hebben een soort voetje. Je kunt dus denk ik niet heel erg makkelijk in het voetje komen, maar wie maakt er nou eigenlijk een potje nagellak echt op? Ik heb er nog nooit een helemaal leeg gemaakt, behalve mijn basecoat van Essence.

Ik vind dit lakje echt een aanrader. Het is een lekker fris blauw kleurtje met een leuke glitter erin. Hij is van goede kwaliteit en brengt makkelijk aan. Hij is niet extreem duur, maar €11,95. Hiervoor krijg je dan 15mL lak. Oke, ik weet het, Essence en Catrice zijn goedkoper, maar dan moet je ook eens kijken naar de lakken van Dior, daar betaal je al €22,50 voor. Dus ik denk dat OPI een goede middenklasse is kwa nagellak.


1 opmerking:

  1. Erg mooi lakje! Je hebt trouwens een ontzettend leuke blog, ik volg je nu ;)

    Zou je ook eens een kijkje willen nemen op mijn blog?

    wwww.my-twisted-lifestory.blogspot.com

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen