maandag 8 april 2013

Persoonlijke update

Oh boys! De lente komt er aan en ik krijg spontaan weer kriebels om te gaan bloggen. Gek eigenlijk, dat ik afgelopen winter meer geïnteresseerd was in een mok warme chocolademelk met slagroom, dan in bloggen. Maar de zon schijnt, de temperaturen lopen op en ik word 's ochtends vroeg al weer gewekt door vrolijk fluitende vogeltjes and I'm lovin' it!. Mijn laatste post is al een tijdje geleden en in die tussentijd is er best veel gebeurd. Daarom een kleine update en daarna weer heel veel beauty. (Want mijn koopverslaving ging wél gewoon door deze winter)




Mijn laatste post, was 22 november en ging over nagellak. Mijn stash is daarin niet heel erg veel nog uitgebreid. Ja, ik heb nog steeds een mooi vitrinekastje vol met allerlei kleurtjes, maar de drang om allemaal nieuwe kleurtjes te kopen uit collecties van Essence, Catrice, China Glaze, OPI en ga zo maar verder. Ik weet niet, mijn interesse ligt nu veel meer op de make-up. Blushes, foundation, bronzer, highlighters, oogschaduw, lipstick, lipstain. Vanalles, ik koop vanalles. Ook al heb ik al 4 foundations en een BB-cream, koop ik alsnog een dure foundation van Lancome. Al heb ik al 3 blushes liggen (waarvan 1 MAC en 1 Bobbi Brown), koop ik er zo weer 2 bij. En de nieuwe Apocalips van Rimmel. Normaal draag ik alleen een beetje lippenbalsem en nu ligt er een felroze kleur in mijn bak. Koopverslaafd.

En daarnaast heb ik ook Ebay ontdekt. Ik wist natuurlijk wat het was, maar was er eigenlijk nooit mee bezig want ja, het kwam vaak wel uit Amerika of China en je had weer paypal nodig en dat was allemaal zo'n gedoe met verzendkosten enzo blablabla. Tot ik op een dag de stoute schoenen aantrok, een paypal account maakte en voor niet eens 9 euro (gratis verzenden vanuit China) 4 kettinkjes en 2 paar oorbellen kocht. Ze lagen binnen 2 weken al op de mat en ondertussen had ik ook al een nieuwe tas besteld vanuit China. Het is echt onvoorstelbaar hoeveel leuke dingen er op Ebay staan die je hier eigenlijk bijna niet kan krijgen. En de prijs! Daar kan je echt niks van zeggen. Zoals nu draag ik een galaxy print legging waar ik helemaal verliefd op ben. Hier in de buurt kon ik ze nergens in de winkel vinden en op ebay heb je binnen een paar klikken een toffe galaxy legging in jouw maat, die voor niet eens €12,- van jou is en binnen 10 dagen op je deurmat ligt. Super vet! Op dit moment is er ook weer een BB cream van SKIN79 naar me op weg...

In de tussentijd ben ik ook nog naar de kapper geweest en heb eens gek gedaan met mijn haar. Of ja, gek. De kapper sloeg op hol toen ze mijn haar niet netjes hadden geknipt en "laagjes" hadden gemaakt. Thuis had ik mijn haren in twee kleuren geverfd (blond boven en rood/bruin onderin). De kapper stelde laagjes voor en zo kwam ik thuis met een rand van 1 cm van mijn blonde haren af, waardoor er dus een soort baan van bruin haar onder mijn blonde haren uit piepten. Daarnaast gingen ook nog de gebruikelijke dode puntjes eraf, die volgens de kapper tot aan je hoofdhuid gaan.. Ook een paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe bril opgehaald. Ik ben af van mijn kleine rode bril en heb nu een grote bruine. Supervet! Het is alleen nog ontzettend wennen maar ik ben er blij mee.

Naast al deze dingen over beauty en winkelen, bestaan er ook nog dingen zoals school en werk. Mijn werk, de Action, gaat lekker z'n gangetje. We gaan regelmatig stappen met collega's en ook op het werk is het altijd gezellig. School blijft ook nog aanwezig, as usual. Ik ben nu net de periode met examentraining in gegaan dus zit een paar uur in de week op school mijn examens voor te bereiden. Daarbij moet ik volgende week ook nog een toetsweek inhalen, om de helaas minder leuke reden dat mijn opa is overleden op 23 februari na een ziektebed van 5 jaar. Het was een moeilijke tijd, maar heb het wel een plekje kunnen geven nu.

Dat was een flinke update. Vanaf morgen krijgen jullie dagelijks weer beauty updates. Hope you enjoy :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten