vrijdag 16 november 2012

Unboxing By Vicky November

Eindelijk was hij er weer! Het pakketje waar ik iedere maand naar uit kijk, vaak ook mijn enige pakketje, de Beautybox By Vicky. Ik ontving hem gister en ik was onder schooltijd mijn broertje al aan het lastig vallen. Is hij er al? Is hij er al? Maar nee. Hij kwam pas laat en mijn moeder had hem al vast voor me beoordeeld. Net zo benieuwd als ik wat er in zat? Lees snel verder!


Zoals altijd zaten de producten weer in een prachtige doos, mooi zwart met een leuk roze strikje. De doos is een stukje langer dan de andere boxen zoals de Glossybox. De november box is de tweede die Vicky nu verkoopt dus nog een nieuwe box. Er zijn daarom nog wel wat verbeterpuntjes, maar he, dat maakt niet uit. Als je de doos openmaakt zie je gelijk de producten, terwijl ze bij een Glossybox in zwarte snippertjes zaten. Dit vulde de doos toch flink op en beschermt daarnaast ook wel een beetje tegen het eventuele kapot gaan van producten.

Dit is hoe de box eruit zag. Het lag natuurlijk niet precies zo in de doos maar het zat er wel in. Een paar mooie producten, maar niet geen enkel full size product, jammer. Al was ik wel heel erg enthousiast toen mijn moeder me smste dat er China Glaze nagellak in de box zat.

Links zie je twee hele schattige samples van Sabon. De ene is een shampoo en de ander een conditioner. Ze bevatten allebei 15mL. Ik heb ze allebei gebruikt en de shampoo schuimt heel fijn. Verder heb ik nog niet heel veel verschil gemerkt met mijn eigen shampoo. 

Dan een leuke oranje gekleurde tube met Kneipp douchegel. Hij staat op dit moment in de douche, er zit geloof ik 100mL in en hij ruikt echt heeerlijk zoet naar granaatappel. Het is een stevige douchegel die niet gelijk uit je handen druipt als water. Dat is zeker een plus punt!

Er zat dus ook een mini lakje in van China Glaze, die alsnog niet heel erg mini is. Het is een compact formaat, het enige wat ik een beetje tegen vind vallen is de kleur. De kleur Oxygen is crème, tegen het witte aan. Ik heb op internet gezocht naar swatches en het blijkt een jelly kleur te zijn (het lijkt dus een beetje gel achtig), die niet heel goed dekt. Jammer.. Maar wel leuk als basis voor wat glitters denk ik.

En weer een vrolijke spuitbus met leuke kleurtjes. Dit keer een droogshampoo van Batiste. Ik had al een collega zien spuiten met het spul, maar zou het nou echt werken? Het is een beetje vreemd spul als je het spuit, je kunt de spray echt zien want het is gewoon dik zeg maar. Ik merkte niet direct verschil toen ik het op spoot vanochtend. Misschien heb ik het verkeerd gebruikt? Ik weet niet? Het is in ieder geval leuk om het te kunnen proberen voordat ik een fullsize zou kopen.

En als laatste nog een heeel kleine sample van Lavera. Ik weet niet precies wat er in zit, het is een soort crème geloof ik. Er zit echt heel weinig in het zakje dus ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet en wat ik er van moet denken. 

Al met al wel een leuke box deze keer, al vind ik het jammer dat er geen fullsize product in zat en dat de nagellak niet echt mijn kleur was. Maar je kunt natuurlijk niet alles hebben. 

Ik ontvang de Beauty By Vicky box nog in December en daarna stop ik er mee. Waarom? €14,95 is natuurlijk niet heel veel geld voor zo'n box waar je toch elke keer weer naar uit kijkt. Maar ik merk gewoon dat ik, niet alleen de By Vicky box maar ook de Glossybox toch een beetje vind tegenvallen. Ik geef liever het geld uit aan een product waarvan ik zeker weet dat ik het gebruik en als ik het niet nodig heb, ik het niet koop. 

De Beauty by Vicky is te bestellen op de website en de prijs is inclusief verzendkosten. Je ontvangt hem dan iedere maand rond de 15e. By Vicky werkt samen met onder andere China Glaze, Kneipp, the Body Shop, Pukka en Revlon. Ook heeft by Vicky een initiatief waarbij je kunt insturen wie een box verdient en er wordt  een persoon gekozen die hem dan ook daadwerkelijk ontvangt. Daarnaast heeft Vicky ook nog de optie voor cadeauboxen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten