woensdag 14 november 2012

Oops!

Oops oops oops! Dat was een flinke radiostilte, ik weet het. Toch zie ik dat jullie mijn blog toch nog blijven bekijken en ik ga ook zeker weer schrijven. Morgen krijg ik waarschijnlijk weer mijn Beauty By Vicky box dus dan ga ik waarschijnlijk een unboxing voor jullie online zetten en ik ga jullie ook swatches laten zien van 2 lakjes van Herome die ik heb gekocht met 50% korting bij Douglas.




Ja ik heb dus nog heel wat voor jullie staan. Daarnaast zal ik ook de andere helft van mijn NaNoWrimo online zetten want ook dat ligt helemaal stil en ik ga het ook echt nooit meer inhalen nu. Ik zou nu dus al zo'n 25000 woorden moeten hebben maar ik heb er slechts 3000. Ook krijgen jullie nog wat foto's te zien die ik vandaag heb gemaakt in het bos, een paar meter bij ons verderop. 

Ik wil ook nog wat leuke tips schrijven over hoe je het beste kunt leren en misschien ook nog wel een nieuwe brief aan álle jongens! 

Zijn er dingen die jullie hier graag zouden willen zien? Een tutorial over een van de dingen uit mijn portfolio of een leuke nail-art? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten