dinsdag 16 oktober 2012

AAH! Trash&Treasures, Ich bin dabei!

AAH. Ja lees nog een keer de titel. AHH! Ik ben er gewoon bij! Supervet! Ik opende vanochtend mijn mail op mijn iPod en dan kan je altijd al een stukje van de email zien.
"Lieve Sharity,
Gefeliciteerd, je hebt twee kaarten gewonnen voor de Trash&Treasures beurs aanstaande donderdag!"

Dat zag ik dus. Ohmy, ik was echt superblij. Normaal win ik eigenlijk nooit iets. Ik heb wel een keer een CD gewonnen met een wedstrijd waarvan ik niet eens wist dat ik er aan mee had gedaan en ook een keer vrijkaarten voor een festival via de radio. Maar een beautybeurs, in Utrecht, als VIP? Mygod, dat is echt gewoon geweldig. Jaja, ik ben er dus bij, donderdagavond in de Janskerk in Utrecht.
Ja heel leuk dat je gewonnen hebt, yay leuk okay maar wat is Trash and Treasures nou eigenlijk? Trash and Treasures, is zoals je in de poster al kunt zien, een garagesale. Nou woehoe, dat is leuk, een garagesale.. Niet zomaar een garagesale. In de Janskerk zullen verschillende merken dingen verkopen. Supertrash, Pepe Jeans en nog meer. Eigenlijk is het niet eens echt Trash and Treasures. De grote 'organisatie' die er boven staat is ShopUp. Je kunt allerlei designer items kopen met hoge kortingen en Trash and Treasures is een onderdeel van deze beurs. Daarnaast kun je ook allerlei samples kopen. Ik ben echt super benieuwd.

Ik ga er dus heen met een vriendin van mij die op de Universiteit in Utrecht zit dus zij kent het daar allemaal wel een beetje. Het gaat echt supergezellig worden, dat weet ik nu al. Het begint om 17:00 en eindigt om 22:00. Als VIP mag je als eerste naar binnen. Het event is namelijk 18 tm 20 oktober en 18 oktober is de VIP night. Je krijgt dus als eerste de kans om items te scoren. Ook wordt je verwend met een glaasje Prosecco. Yay! Bubbels en fashion! Ik kan nu al niet wachten, al ben ik wel bang dat het duur gaat worden. Als eerste moet ik met de trein, wat me ook al een dikke €25,00 kost en daarnaast de dure items. Ze zijn natuurlijk wel 50 tot 80% afgeprijsd, maar als een kledingstuk al €350 euro kost. Jaja, dan blijft het natuurlijk duur. Maar hey, het is natuurlijk supervet dat ik erheen mag. Daarnaast staan er niet alleen dure merken, maar zijn er ook bloggers die hun veel te volle kledingkast eens gaan verkopen. 


Ik heb deze kaarten gewonnen bij By Vicky, waar ik al eerder over schreef. Ik wil Vicky ontzettend bedanken alvast en ik ga zeker bij jullie langs komen in de Janskerk. Vrijdag komt er een uitgebreid verslag met natuurlijk heeeel veel foto's :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten