zaterdag 13 oktober 2012

Unboxing Beauty by Vicky

Eindelijk! Eindelijk is de By Vicky box dan aangekomen! Gister zat ik al de hele tijd op het puntje van mijn stoel heen en weer te wippen, kijken of het vrachtwagentje van de DHL al langs kwam om mijn pakketje te brengen maar helaas. Vandaag kwam hij dan wel, smste mijn moeder, want ik moest de hele dag werken. Oh, kon ik hem net pas uitpakken. Maar leuk dat ie is!



De doos opzich is alleen al superleuk! Strak en zwart met een leuke roze en girly twist eraan. Binnen in de box zit een kaartje waar de producten op staan en de prijzen. 



Dit zat er in de eerste By Vicky Beautbox. Een grote groene bruisbal die echt ontzettend zoetig ruikt. Daarnaast een fullsize lipbalm van BalmBalm, een sample Skin79 BB cream, een sample Lavera handcrème, een zakje Pukka thee met roos, vanille en shatavari wortel en als laatste een fullsize Dr. Van der Hoog CleanSkin Quick Recovery Gel. Echt super leuke producten allemaal, leuk om te testen en ook zeker genoeg om er wachter te komen of de producten fijn zijn. 



Ik zal later een wat uitgebreidere review schrijven van de producten. Deze box is te bestellen op www.byvicky.nl en is een abonnement van €14,95 per maand. Je krijgt hiervoor minimaal 5 luxe miniaturen en zoals je ziet, ook fullsize producten. By Vicky werkt onder andere samen met The Body Shop, China Glaze, Kneipp, Revlon en Sabon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten